top of page

אמנת

שירות

לשכת סוכני הביטוח.png

לקוחות TARGET היקרים,

אנו בסוכנות TARGET (להלן: “הסוכנות”) / נתנאל יעקובי, מספר רישיון/ע.מורשה 036780617, שמים את לקוחות הסוכנות שלנו במרכז ופועלים באופן עקבי ושיטתי על מנת לסייע לכם בכל שאלה ועניין בתחום הביטוח.
קיבלנו את אמנת השירות אשר מתבססת על חוזר שירות סוכנים ויועצים ללקוחות (3-10-2018) מיום 1.5.2018, על מנת לשרת אתכם נאמנה לאורך כל הדרך הארוכה אשר נצעד יחד אתכם.

אנו בסוכנות שוקדים על שדרוג מתמיד ברמת המקצועיות שלנו - והכל במטרה להעניק לכם שירות מקיף אשר יכלול בין היתר עדכון שוטף ביחס לתנאי הפוליסה ובהתאם לשינוי במצבכם האישי, כדי לשמור על זכויותיכם על פי הפוליסות שרכשתם ולמנוע פגיעה בזכויותיכם, כדלקמן:

  1. אנו בסוכנות נפעל באופן ראוי, הגון ומכבד אשר ישמור על פרטיותכם והמידע האישי שתמסרו לנו.

  2. נדאג להעניק לכם מענה מתאים לצרכים האישיים שלכם - והכל תוך פרק זמן סביר ממועד פנייתכם אלינו במטרה להיפגש או לשוחח איתנו, תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פנייתכם.

  3. נקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו, לפיכך נפעל לספק לכם מענה ראשוני לכל פניה תוך שני ימי עסקים. כמו-כן נמסור לכם תשובות ברורות ומנומקות, ככל הניתן.

  4. נפעל להעניק מענה ענייני תוך זמן סביר לכל בקשה שתופנה אלינו מטעמכם, לקבל מאיתנו או מגוף מוסדי (כגון חברת ביטוח או חברה מנהלת) אישור או מסמך, וכן נפעל להעביר בקשה מטעמכם לגוף המוסדי, לביצוע פעולה הקשורה למוצר, תוך שבעה ימי עסקים, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.

  5. נמסור כל מסמך הקשור אליכם, ונמצא ברשותנו על פי דין, תוך פרק זמן סביר ממועד דרישתכם ועד שלושה ימי עסקים, לרבות ביחס לבקשת לקוחות עבר או לקוחות מזדמנים של הסוכנות.

  6. נמסור ללקוח שפנה אלינו בעניין תביעה מידע אודות זכויותיכם כלקוחות תוך שני ימי עסקים מקבלת פנייתכם. נביא לידיעתכם את דרכי הפעולה האפשריים אל מול הגוף המוסדי העומדות בפניכם במסגרת הליך יישוב התביעה.

  7. ככל וייוודע לסוכנות, בין אם על ידי הגוף המוסדי ו/או המעסיק ו/או על ידכם, כי חל שינוי במצבכם, בקשר למוצר פנסיוני, לרבות, אך לא רק, לעניין שינוי בתנאי העסקתכם, אנו ניזום פניית שירות מולכם כדי לבחון התאמת המוצר הפנסיוני לצרכי המשתנים שלכם תוך שבעה ימי עסקים, ובמידה ולא נקבל עדכון על שינוי שכזה, נפעל כל שנתיים לייזום פניית שירות לבירור מצבכם ביחס למוצר הפנסיוני. התחייבות זו לא תחול ביחס ללקוחות אשר פנו אלינו בנוגע לשיווק פנסיוני חד-פעמי.

לשירותכם מגוון רחב של דרכים ליצירת קשר אישי איתנו:

  • כתובת קבלת קהל בסוכנות: מפי 5, מתחם SOHO, נתניה. (בתיאום מראש)

  • כתובת למשלוח דואר: רח' שיבולים 43, ניצני עוז, מיקוד: 4283600

  • שעות פעילות הסוכנות: ימים א’-ה' בין השעות 08:30-17:00

  • לקבלת שירות חייגו: 073-7062802

  • פקסים ניתן לשלוח למספר: 077-4448338

  • כתובת דוא"ל כללית של המשרד: office@target-fin.co.il

  • כמו כן, ניתן להשאיר הודעה באתר בעמוד: "צור קשר"

נשמח לעמוד לרשותכם בנאמנות,
נתנאל יעקובי וצוות משרד TARGET

נתנאל יעקובי.png
bottom of page